
Na de viering van zaterdag 23 mei houden wij voor
Week Nederlandse Missionaris- Pinksteractie- een deurcollecte.
Elk jaar wordt in de Pinksterweek gecollecteerd voor
de Week Nederlandse Missionaris (WNM).
De opbrengst van de collecte is van levensbelang voor missionarissen
en missionair werkers. WNM zorgt dat zij een basis in bestaanszekerheid
krijgen, zodat ze zich volledig kunnen richten op het bijstaan van de meest
kwetsbare medemensen wereldwijd. Dat doet WNM onder meer door
verzekerings- en sociale premies voor haar rekening te nemen.
Ook ondersteunt WNM missionarissen en missionair werkers in hun
persoonlijk welzijn, onder meer door bij te dragen aan hun verlof.
Uw bijdrage maakt het mogelijk dat missionarissen en missionair werkers
hun werk kunnen voortzetten en is voor hun een belangrijke morele steun.
Hartelijke dank voor uw bijdrage.
